مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 10:102021-06-22سياسي

اجرای طرح «مهرواره محله همدل» در خراسان جنوبی


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: طرح مهرواره «محله همدل» با مرکزیت مساجد از ماه مبارک رمضان به صورت سراسری شکل گرفت و در همین راستا یک هزار 894 مسئله مردمی احصاء شد که به نوع خود بی نظیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی ظهر امروز در نشست خبری سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام(ع)، اظهار داشت: این سازمان در اول تیرماه 1360 تحت عنوان شورای عالی تبلیغات اسلامی شکل گرفت و سپس در 14 فروردین ماه 1368 تغییر نام پیدا کرد.

وی افزود: سیاست کلی و مأموریت این سازمان بر محوریت گفتمان سازی، امید و خودباوری، تکیه بر توان مردمی و امکانات داخلی، گفتمان سازی رسانه ای، توسعه تبلیغات نوین و ارتباط اثربخش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: توسعه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری، شبکه سازی و جلوگیری از فرهنگ جزیره ای، تقویت حلقه های میانی برای شکل گیری جبهه فرهنگی عام و خاص، تمرکز بر رصد استقرار نظام تحلیل وضعیت فرهنگی و تشکیل اتاق وضعیت در شهرستان ها به منظور شناسایی ظرفیت ها و کمبودهای احتمالی براساس خروجی اتاق در زیست بوم فرهنگی برنامه ریزی خواهد شد.

رضایی یادآور شد: طرح مهرواره محله همدل با مرکزیت مساجد از ماه مبارک رمضان به صورت سراسری شکل گرفت و در خراسان جنوبی تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «مهرواره محله همدل» در خراسان جنوبی

اجرای طرح «مهرواره محله همدل» در خراسان جنوبی