مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-22بين الملل

الجولانی بانک اطلاعاتی شبه نظامیان خارجی را به دستگاه های اطلاعاتی غرب می فروشد


برخی فعالان در ادلب فاش کردند، هیئت تحریر الشام (جبهه النصره سابق) از چند هفته قبل به بهانه تدابیر امنیتی، بانک اطلاعاتی را از تمامی شبه نظامیان خارجی حاضر در مناطق نفوذش جمع آوری کرده و قصد دارد آن را به دستگاه های اطلاعاتی غرب بفروشد.

- برخی فعالان در ادلب فاش کردند، هیئت تحریر الشام (جبهه النصره سابق) از چند هفته قبل به بهانه تدابیر امنیتی، بانک اطلاعاتی را از تمامی شبه نظامیان خارجی حاضر در مناطق نفوذش جمع آوری کرده و قصد دارد آن را به دستگاه های اطلاعاتی غرب بفروشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، ابو محمد الجولانی، سرکرده تروریست های هیئت تحریر الشام (جبهه النصره سابق) که اخیرا رسوایی هایی از تشکیلات تروریستی تحت کنترلش بر ملا شده از جمله شکنجه و قتل در زندان های این تشکیلات که از سوی الجولانی تکذیب شدند، این بار با رسوایی بزرگی در خصوص فروش اطلاعات شبه نظامیان خارجی حاضر در مناطق تحت نفوذش به غرب برای هدف قرار دادن آنها با جنگنده های ائتلاف افشا شد.

در مستندی که اخیرا از الجولانی همراه با مارک اسمیت، خبرنگار آمریکایی منتشر شده، تلاش مستمر او برای خوب جلوه دادن چهره تشکیلات متبوعش به غرب و تاکید دائم او بر اینکه این تشکیلات خطری برای غرب ایجاد نمی کند، کاملا مشخص بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الجولانی بانک اطلاعاتی شبه نظامیان خارجی را به دستگاه های اطلاعاتی غرب می فروشد

الجولانی بانک اطلاعاتی شبه نظامیان خارجی را به دستگاه های اطلاعاتی غرب می فروشد