مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 09:302021-06-22اجتماعي

خسارت توفان در خراسان جنوبی/ 35 درصد سازه های گلخانه ای خسارت دیدند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: وزش باد شدید تا خیلی شدید طی 48 ساعت گذشته به بخش های زیرساخت های کشاورزی، شریان ها و شبکه های توزیع و انتقال برق خسارت وارد کرد.

- ابوالحسن میرجیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با بیان اینکه از روز شنبه تا دوشنبه هفته جاری شاهد پدیده توفان و گرد و خاک در سطح استان بودیم، اظهار داشت: این پدیده تاکنون خسارتی در استان بر جای گذاشت.

وی با اعلام اینکه این پدیده در 48 ساعت گذشته به بخش های زیرساخت های کشاورزی، شریان ها و شبکه های توزیع و انتقال برق خسارت وارد کرد، بیان داشت: پیرو اخطاریه هواشناسی برای نفوذ توده هوای ناپایدار به جو استان سرعت وزش باد در برخی شهرستان های استان به 90 کیلومتر بر ساعت رسید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وزش باد شدید در این مدت به 11 گلخانه خسارت زد و باعث سقوط و واژگونی 18 اصله درخت شد، اضافه کرد: خسارت وارده به سازه های گلخانه ای 25 تا 35 درصد بوده است.

میرجلیلی مطرح کرد: طی 48 ساعت گذشته بر اثر توفان و گردوخاک شدید 7 تیر شبکه انتقال و توزیع برق دچار مشکل شد که بلافاصله مشکل مرتفع گردید و خاموشی در استان نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت توفان در خراسان جنوبی/ 35 درصد سازه های گلخانه ای خسارت دیدند

خسارت توفان در خراسان جنوبی/ 35 درصد سازه های گلخانه ای خسارت دیدند