مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-22بين الملل

آزادی و بازگشت 36 زندانی ایرانی از زندان های دبی و امارت های شمالی


سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی از آزادی و بازگشت 36 زندانی ایرانی به کشور از زندان های دبی و امارت های شمالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی امروز (سه شنبه) در اطلاعیه ای از آزادی و بازگشت 36 زندانی ایرانی به کشور از زندان های دبی و امارت های شمالی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: در نتیجه پیگیری های  انجام شده، 36 ایرانی طی سه ماهه نخست سال 1400 از زندان های دبی و امارت های شمالی (شارجه، عجمان، فجیره، رأس الخیمه و ام القوین)، آزاد و با صدور مدارک مسافرتی لازم توسط سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی به کشور بازگشتند.

براساس اعلام سرکنسولگری ایران، تعدادی از این افراد با گذراندن نیمی از دوران محکومیت خود مشمول عفو حکام امارت های مذکور قرار گرفتند.

   سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی در این خصوص افزود: این سرکنسولگری در راستای وظیفه قانونی محوله مبنی بر حمایت کنسولی و قضایی از ایرانیان مقیم و خصوصا رسیدگی به وضعیت زندانیان ایرانی، همواره پیگیر مشکلات آنان بوده است.

از همین رو در کنار اقدامات سرکنسولگری با مساعدت های بی دریغ معتمدین ایرانی مقیم دبی در سال های اخیر، تلاش شده تا حد زیادی از محنت این زندانیان کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی و بازگشت 36 زندانی ایرانی از زندان های دبی و امارت های شمالی

آزادی و بازگشت 36 زندانی ایرانی از زندان های دبی و امارت های شمالی