مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 06:402021-06-22سياسي

هنوز برای انتخاب شهردار تهران تصمیم گیری نشده است


منتخب شورای اسلامی شهر تهران دوره ششم گفت: درباره انتخاب شهردار، یک فرد تصمیم نمی گیرد و شورا باید تصمیم گیری کند، در این باره فکری نشده و حال باید برای آن تصمیم گیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی چمران پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن بزرگداشت یاد و خاطر شهید مصطفی چمران به سوالات خبرنگاران در حوزه شهری پاسخ داد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه در دوره شما مگاپروژه اجرا شد و در این دوره سیاست پروژه های کوچک مقیاس دنبال شد و آیا شما سیاست این دوره را ادامه خواهید داد یا خیر گفت: ما در دوره گذشته اعلام کردیم که بهترین راه حفظ باغات، خرید باغات بود، در همین راستا 6 باغ بزرگ در منطقه یک خریداری و تبدیل به پارک و فضای سبز عمومی شد.

ما پروژه های مورد نیاز شهر را اجرا کردیم و اگر همین اتوبان ها و بزرگراه ها در تهران نبود، میزان ترافیک و مصرف بنزین در شهر به طور وحشتناکی افزایش می یافت.

منتخب شورای شهر ششم پایتخت با بیان اینکه مدیریت شهری دوره پنجم دلیل عدم انجام مگاپروژه را بدهی های شهرداری خوانده اند، عنوان کرد: پروژه های کوچک برای محلات نیز بسیار ضروری است و ما نیز آنها را انجام دادیم اما پروژه های کوچک مقیاس برای ما جنبه تبلیغاتی نداشت و خود شهرداران محلات آنها را افتتاح می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز برای انتخاب شهردار تهران تصمیم گیری نشده است

هنوز برای انتخاب شهردار تهران تصمیم گیری نشده است