مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:552021-06-22اجتماعي

برخی مستأجران املاک موقوفه از پرداخت اجاره بها معاف شدند


با تصمیم سازمان اوقاف و امور خیریه، برخی از املاک موقوفه تهران به ویژه کسبه که به دلیل شیوع کرونا مجبور به تعطیلی بودند، از پرداخت اجاره بها به مدت یک تا دو سال معاف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، همزمان با شیوع کرونا بسیاری از مشاغل تعطیل شد و همین امر مشکلاتی را در تأمین معاش و درآمد کسبه ایجاد کرد.

سازمان اوقاف و امور خیریه با توجه به وضعیت کرونا و نبود درآمد مناسب در 16 ماه اخیر با تعطیلی کسب و کارها، تخفیف هایی را برای مستأجران املاک موقوفه در نظر گرفته است که بر اساس آن کسبه مستأجر اوقاف به مدت یک تا دو سال از پرداخت اجاره بها معاف شدند.

  سازمان اوقاف و امور خیریه در بسیاری از مناطق تهران ملک موقوفه دارد که برخی از آنها نیز مغازه هستند که با تصمیم جدید متولیان اوقاف استان تهران، این افراد نیز به شرط رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا و تعطیلی در زمان ممنوعیت فعالیت بر اساس مصوبه ستاد کرونا، مشمول بخشودگی می شوند.

این اقدام اوقاف به منظور کمک به مستأجران املاک موقوفه صورت می گیرد و تخفیف هایی نیز برای مستأجران ملک های موقوفه در نظر گرفته است تا مردم در ایام شیوع کرونا کمتر نگران معاش باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مستأجران املاک موقوفه از پرداخت اجاره بها معاف شدند

برخی مستأجران املاک موقوفه از پرداخت اجاره بها معاف شدند