مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:352021-06-22سياسي

شناسایی هوشمند معتادان متجاهر و جلوگیری از ثبت مجهول الهویه بودن آنان


دبیر اجرایی مراسم هفته مبارزه با مواد مخدر ضمن تشریح برنامه های مناسبت جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: جهت گیری برنامه‏ های بزرگداشت هفته مبارزه با مواد مخدر سال 1400 در راستای تقویت گفتمان و اهتمام اجتماعی به منظور مهار اعتیاد در کشور و تلاش در جهت جلب .

- دبیر اجرایی مراسم هفته مبارزه با مواد مخدر ضمن تشریح برنامه های مناسبت جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: جهت گیری برنامه‏ های بزرگداشت هفته مبارزه با مواد مخدر سال 1400 در راستای تقویت گفتمان و اهتمام اجتماعی به منظور مهار اعتیاد در کشور و تلاش در جهت جلب مشارکت حداکثری کشورها و سازمان‏های منطقه ‏ای و بین‏ المللی برای ایفای تعهدات خود در قبال مبارزه با مسأله جهانی مواد مخدر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمید صرّامی افزود: مجمع عمومی سازمان ملل در سال 1987 میلادی، روز 26 ژوئن مصادف با پنجم تیر ماه را به عنوان روز جهانی مبارزه با سوء مصرف و قاچاق مواد مخدر اعلام کرده و مقرر شده همه کشورها ضمن ارائه فعالیت‏های صورت پذیرفته، نسبت به تقویت اقدامات و همکاری‏های منطقه‏ ای و بین‏ المللی برای نیل به جهانی عاری از اعتیاد و مصرف مواد تلاش جدی کنند.

وی ادامه داد: مشکل مواد مخدر یکی از چالش‏ برانگیزترین مسائلی است که جامعه جهانی با آن رو به رو بوده و متاسفانه تاثیرات نامناسبی را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی هوشمند معتادان متجاهر و جلوگیری از ثبت مجهول الهویه بودن آنان

شناسایی هوشمند معتادان متجاهر و جلوگیری از ثبت مجهول الهویه بودن آنان