مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:552021-06-22فرهنگي

سالی 7 فیلم با جمشید هاشم پور بازی می کردم/ وارد سینمای تجاری نشدم


ابوالفضل پورعرب بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون با مرور بخشی از خاطرات سینمایی خود، بیان کرد که او و جمشید هاشم پور سالی 7 فیلم بازی می کردند که این همکاری بسیار سخت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، موزه سینمای ایران در سلسله گفتگوهای تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز ابوالفضل پورعرب در اول تیرماه گفتگوی مفصلی با این بازیگر انجام داده است که در زیر بخش هایی از آن را می خوانید.

ابوالفضل پورعرب با بیان اینکه بخش عمده ای از عمرش در سینما گذشته است، گفت: سر پل جوادیه یک سینما وجود داشت که پدرم با صاحب سینما دوست بود و ما به صورت رایگان فیلم ها را در آنجا می دیدیم.

وی با اشاره به دعوت از او برای حضور در فیلم روز واقعه افزود: برای ایفای نقش در فیلم روز واقعه از من دعوت کردند، از آن ها سوال کردم چه کسی قرار بود نقش مورد نظر را ایفا کند و گفتند خسرو شجاع زاده که بیست دقیقه از این فیلم هم ساخته شده بود اما به دلایلی او نتوانسته بود برای ادامه اش حضور داشته باشد.

پورعرب عنوان کرد: مصطفی طاهری و محمدرضا شریفی نیا برای حضورم در این فیلم زنگ زده بودند و من خوشحال شدم.

نزد خسرو شجاع زاده رفتم تا از او اجازه بگیرم چون در سال 60 هر دو کارمند تلویزیون بودیم و او در پاسخ به من گفت برای تو خوب است که این نقش را بازی کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالی 7 فیلم با جمشید هاشم پور بازی می کردم/ وارد سینمای تجاری نشدم

سالی 7 فیلم با جمشید هاشم پور بازی می کردم/ وارد سینمای تجاری نشدم