مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-22سياسي

شفافیت مهمترین روش برای جلوگیری از فساد است


وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت : شفافیت یکی از مهمترین روش ها برای جلوگیری از فساد است، وقتی شفافیت از یک در وارد شود، فساد از در دیگر خارج می شود.

- ، محمد شریعتمداری در خصوص اقدامات خود در حوزه شفافیت گفت: یکی از وعده های من در مجلس شورای اسلامی، توجه عمیق به مبارزه با فساد بود و بر همین اساس، در این مدت تلاش کردم با استقرار سامانه های شفاف ساز شرایطی را فراهم کنم تا مجموعه وزارتخانه در یک اتاق شیشه ای قرار بگیرد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: گواه اقدامات ما در زمینه مبارزه با فساد و شفاف سازی، کسب رتبه نخست شفافیت در دو دوره متوالی میان دستگاه های اجرایی است که باتوجه به حجم بالای کار و تخصصی بودن حوزه های فعالیت، بی نظیر و درخور توجه است.

وی ادامه داد: یکی از نمونه های شفافیت همین شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی است که با استقرار 9 سامانه شفاف ساز شرایطی را فراهم کرده که امروز مجامع قانونی در وقت قانونی خود برگزار می شود و ترازنامه های شرکت های مختلف وزارتخانه در بورس قرار گرفته و امروز بورسی شدند و قیمت آنها هر روز روی تابلو مقابل مردم قرار دارد.

شریعتمداری بیان کرد: تلاش کردیم در بخش های گوناگون مقررات پیچیده را کنار بزنیم، برای مثال بیش دو هزار بخشنامه سازمان تأمین اجتماعی به 60 بخشنامه کاهش پیدا کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت مهمترین روش برای جلوگیری از فساد است

شفافیت مهمترین روش برای جلوگیری از فساد است