مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 01:402021-06-21ورزشي

زمان تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی ایران مشخص شد


فدراسیون فوتبال ایران با تاکید بر دو عامل مهم، تکلیف کادر فنی تیم ملی را برای مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر مشخص می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی فوتبال ایران پس از صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر با بلاتکلیفی در انتخاب سرمربی خود روبرو شده است.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران تا سال 2023 خود را نفر اول این تیم در امور فنی می داند اما شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون هنوز تصمیمی بر ادامه همکاری با او نگرفته است.

رابطه سرد عزیزی خادم با اسکوچیچ در حالی عیان شد که آنها پس از بازگشت کاروان ملی پوشان از بحرین به تهران جلسه ای با یکدیگر نداشتند و تماس تلفنی از جانب رییس با سرمربی تیم نیز گرفته نشده است.

توانایی فنی اسکوچیچ برای صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی 2022 قطر و همچنین شناخت او از رقیبان مرحله نهایی جزو مواردی است که مدیران فدراسیون نسبت آن تردید دارند تا انتخاب بهترین گزینه برای هدایت ملی پوشان تبدیل به چالش اصلی آنها شود.

عزیزی خادم که در اردوی تیم ملی در بحرین حضور داشت جلسات زیادی را با بازیکنان ملی پوش درباره عملکرد اسکوچیچ برگزار کرد، صحبت هایی که نشان از تأثیر آن در تصمیم گیری عزیزی خادم در قبال اسکوچیچ دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی ایران مشخص شد

زمان تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی ایران مشخص شد