مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 17:302021-06-21سياسي

شورای نگهبان چهارشنبه نظر خود درباره انتخابات 1400 را اعلام می کند


حاجی دلیگانی عضو هیات اجرایی مرکزی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در صحبتی که با دو نفر از اعضای حقوقدان شورای نگهبان داشتم تاکنون آمار وزارت کشور اختلاف جدی با آمار ثبت شده در سامانه شورای نگهبان نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو هیات اجرایی مرکزی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شورای نگهبان روز چهارشنبه نظر خود درباره آمار اعلام شده از سوی وزارت کشور درباره آرا و میزان مشارکت مردم را اعلام می کند.

حسینعلی حاجی دلیگانی روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: در آخرین جلسه هیات اجرایی مرکزی سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری آمار وزارت کشور ارائه و بررسی شد.

عضو هیات اجرایی مرکزی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: آمار ارائه شده دارای اشکالاتی بود بر این اساس قرار شد علاوه بر آمار وزارت کشور، سامانه انتخاباتی شورای نگهبان بررسی و در نهایت نسبت به اختلاف آمار جمع بندی شود.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: در صحبتی که با دو نفر از اعضای حقوقدان شورای نگهبان داشتم تاکنون آمار وزارت کشور اختلاف جدی با آمار ثبت شده در سامانه شورای نگهبان نداشته است.

وی تصریح کرد: روز چهارشنبه شورای نگهبان نظر خود را درباره آمار اعلام شده از سوی وزارت کشور درباره آرا و میزان مشارکت مردم اعلام خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان چهارشنبه نظر خود درباره انتخابات 1400 را اعلام می کند

شورای نگهبان چهارشنبه نظر خود درباره انتخابات 1400 را اعلام می کند