مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-21سياسي

نقش بی بدیل اصفهان در توسعه ملی کشور تبیین می شود


نقش بی بدیل استان در توسعه ملی کشور در بخش های دفاع مقدس، ایثار و شهادت، شکل گیری انقلاب و کمک های اجتماعی مردم اصفهان در حوادث طبیعی کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره استان اصفهان و توسعه ملی، چالش ها و فرصت های پیش رو در استانداری افزود: باید جایگاه اصفهان را در توسعه عرصه های مختلف با نگرش مجاهدت پروری، خلاقیت و دیگر زمینه ها در این کنگره برجسته کرد.

استانداری اصفهان هدف از برگزاری این نشست را برجسته سازی نقش استان در توسعه صنعتی، هنری، اجتماعی، فرهنگی، دفاعی و حوزوی کشور برشمرد و گفت: هدف مهم این نشست، جمع آوری داشته های استان در بخش های مختلف است تا بتوانیم با بررسی چالش های پیش رو و آینده و تحویل آن در قالب بسته هایی به مدیران آتی، از کُند شدن آهنگ توسعه استان جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: با دائمی کردن دبیرخانه کنگره می توانیم ضمن زنده نگهداشتن این خودباوری در استان در جهت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود اقدام کنیم.

رضایی با اشاره به نقش چهره های ماندگار در توسعه استان اصفهان خاطرنشان کرد: با برپایی این کنگره می توان به شناسایی و معرفی چهره های جدیدی که می توانند در آینده با اقدامات ارزنده خود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بی بدیل اصفهان در توسعه ملی کشور تبیین می شود

نقش بی بدیل اصفهان در توسعه ملی کشور تبیین می شود