مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-21بين الملل

الگوبرداری ساکنان کرانه باختری از نوار غزه در «خشم شبانه» علیه صهیونیست ها


کمیته های مقاومت مردمی فلسطین در شرق و جنوب نابلس در کرانه باختری برای بیرون راندن شهرک نشینان صهیونیست از اراضیشان، با الگوبرداری از مردم نوار غزه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته های مقاومت مردمی فلسطین در بیت دجن واقع در شرق نابلس در کرانه باختری نیز از خشم شبانه برای نشان دادن نارضایتی خود از شهرک سازی در اراضی خود استفاده کردند.

خشم شبانه، برای نخستین بار در نوار غزه استفاده شد و پس از آن، ساکنان شهرک بیتا در جنوب نابلس از این ایده، الگوبرداری کردند و پس از آن ساکنان بیت دجن از آن علیه شهرک نشینان صهیونیست استفاده کردند.

به نوشته پایگاه خبری عربی 21 ، خشم شبانه به نوعی مکمل مبارزه با اشغالگران در روز است و شرکت کنندگان در این امر، با استفاده از لاستیک های به آتش کشیده شده، پخش صدای بلند از بلندگوها، نور و لیزرهای قوی توجه و تمرکز سربازان صهیونیست را که از شهرک نشینان حمایت می کنند، پرت می کنند و از بشکه های انفجار استفاده می کنند.

خبرگزاری فلسطینی وفا به نقل از نصر ابوحبیش رییس کمیته مردمی دفاع از اراضی بیت دجن در این باره گفت: تجربه بیتا در مقابله با شهرک سازی از طریق خشم شب، تاثیر زیادی در مقابله مردمی با اشغالگران داشت و به همین دلیل، کمیته های مقاومت مردمی در بیت دجن نیز تصمیم گرفتند که از آن برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوبرداری ساکنان کرانه باختری از نوار غزه در «خشم شبانه» علیه صهیونیست ها

الگوبرداری ساکنان کرانه باختری از نوار غزه در «خشم شبانه» علیه صهیونیست ها