مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-21سياسي

«آموزش مهارت های چندگانه» به 10 درصد از معلمان ویژه دانش آموزان ناتوان ذهنی


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در سال گذشته موفق به آموزش مهارت های چندگانه به 10 درصد از معلمان ویژه دانش آموزان ناتوان ذهنی شده ایم.

- ، سید جواد حسینی، اظهار داشت: یکی از برنامه های اصلی سازمان آموزش و پرورش استثنایی مناسب سازی همه ابعاد نظام تعلیم و تربیت برای دانش آموزان با نیازهای ویژه است.

وی افزود: مؤلفه ها، اجزا و ارکان مدرسه باید با نیازهای دانش آموزان انطباق یابد و با شرایط آن ها متناسب شود و با این هدف، بسته تحولی مدرسه انطباقی با سه برنامه و 9 فعالیت، در سال گذشته اجرایی شد.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در ستاد کشوری هماهنگی و پیگیری مناسب سازی، گفت: استاندارد سازی مراکز و مدارس موجود در همه ابعاد و توسعه مراکز جدید در دستور کار سازمان آموزش و پرورش استثنایی قرار دارد.

وی با بیان این که سال گذشته 19 درصد خدمات توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نوآموزان پیش دبستانی افزایش یافته است، اظهار کرد: ارائه خدمات توانبخشی و آموزشی به نوآموزان استثنایی باید از سنین پایین شروع شود و اولین گام آن شناسایی و غربالگری نوآموزان دارای نیازهای ویژه است.

وی افزود: بسته مداخلات بهنگام طلایی با هدف مداخلات بهنگام در آموزش و پرورش استثنایی تدوین شده و در همین راستا تفاهم نامه هایی با وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آموزش مهارت های چندگانه» به 10 درصد از معلمان ویژه دانش آموزان ناتوان ذهنی

«آموزش مهارت های چندگانه» به 10 درصد از معلمان ویژه دانش آموزان ناتوان ذهنی