مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-21سياسي

پیش بینی ها از عملکرد دولت جدید/امید به رفع تحریم ها


واکنش ها، تحلیل ها و توصیه ها از انتخاب رییسی/ تاکیدات بر اهمیت بازگشت به برجام و ادامه مذاکرات از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

- واکنش ها، تحلیل ها و توصیه ها از انتخاب رییسی/ تاکیدات بر اهمیت بازگشت به برجام و ادامه مذاکرات از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واکنش هم درنطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس بار دیگر از مردم ایران یه خاطر مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 تشکر کرد و گفت: بابت وجود رهبری حکیم و فرزانه سجده شکر به جا آوریم که در یکی از مهم ترین انتخابات جمهوری اسلای ایران، ضمن تأکید بر میدان دادن به ساختارهای قانونی کشور، صحنه گردان مشارکت بالای مردم در انتخابات بودند.

برخی از دیگر اخبار مرتبط را می توانید در لینک های زیر دنبال کنید.

*** ابراز امیدواری مسائل آمریکا هم در ارزیابی خود از پایان ششمین دور مذاکرات وین در ارتباط با احیای برجام با بیان اینکه آمریکایی ها تنها در مورد تحریم های ناشی از برجام می توانند قول دهند، گفت: تصور نمی کنم که به نتیجه مطلوب برسیم اما بر اساس اظهار نظرهای وزیر امور خارجه کشورمان و شخص رییس جمهور تحریم های مربوط به برجام برداشته می شود اما تصمیم نهایی باید در سطح ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ها از عملکرد دولت جدید/امید به رفع تحریم ها

پیش بینی ها از عملکرد دولت جدید/امید به رفع تحریم ها