مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-21سياسي

مردم مازندران در دفاع از انقلاب اسلامی پیشتاز هستند


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری مازندران با بیان اینکه مردم مازندران پیشتاز دفاع از انقلاب اسلامی و حاضر در صحنه های انتخابات هستند، - با بیان اینکه روز 28 خردادماه، برگ زرین دیگری از کتاب حماسه های ملت بزرگ ایران و مازندرانی های قهرمان است، انتخابات آیت الله سیدصادق پیشنمازی را به عنوان منتخب مردم مازندران در مجلس خبرگان تبریک گفت و اظها، داشت: حضور پر نشاط و معنادار مردم در نقاط مختلف کشور را حاوی پیام مقاومت و پایداری برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در شرایط دشوار داخلی که دشمنان فکر می کردند توانستند ملت ایران را نسبت به انقلاب و کشور بی تفاوت کنند، حضور مردم متعهد و وفادار کشور توانست آب پاکی را روی دستان آلوده شان بریزد و افتخار بیافریند.

وی مردم مازندران را پیشتاز در دفاع از انقلاب اسلامی و حاضر در صحنه های انتخابات دانست و گفت: حتی حضور مردم مازندران در این انتخابات نیز فراتر از متوسط کشوری و بالای 60 درصد بوده است، که گویای این واقعیت است که مردم غیور مازندران همچنان حماسه آفرین هستند.

آیت الله توکل با تبریک به منتخبان مردم مازندران در این دوره انتخابات، بهترین نوع تشکر از مردم را خدمت صادقانه به مردم برای تقرب به بارگاه ربوبی دانست و گفت: آیت الله پیشنمازی، مجتهدی ولایی، مدافع ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مازندران در دفاع از انقلاب اسلامی پیشتاز هستند

مردم مازندران در دفاع از انقلاب اسلامی پیشتاز هستند