مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-21سياسي

لزوم تدوین سند توسعه فرهنگ دینی خراسان شمالی تا یک ماه آینده


پیش نویس سند توسعه فرهنگ دینی متناسب با ظرفیت های بومی استان تا یک ماه آینده تهیه شود و این سند باید جنبه اجرایی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی پیش از ظهر دو شنبه در دیدار مدیرکل و کارکنان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید پیش نویس سند توسعه فرهنگ دینی متناسب با ظرفیت های بومی استان تا یک ماه آینده تهیه شود.

استاندار خراسان شمالی گفت: پس از تهیه این پیش نویس باید مباحث مختلف در کمیسیون های تخصصی با حضور اقشار مربوطه بررسی و نظرات کارشناسی ارائه شود.

وی افزود: در تهیه سند باید وضعیت فعلی جامعه بررسی و برای حل آسیب ها راهکارهای کارشناسی ارائه شود و همچنین این سند باید جنبه اجرایی داشته و به روز باشد.

شجاعی با بیان اینکه به تنهایی نمی توانیم کاری کنیم و باید نتیجه کارهای ما با مشارکت و هم افزایی به خوبی در جامعه حس شود، گفت: اگر مردم در برنامه ریزی و تصمیم سازی همراه باشند در اجرا نیز حس می کنند باید کنار ما باشند.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با اعلام خبر آغاز دور دوم سفرهای شهرستانی از هفته آینده، افزود: نداشته های سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان ها جمع بندی شود تا برای تأمین آن مصوبه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین سند توسعه فرهنگ دینی خراسان شمالی تا یک ماه آینده

لزوم تدوین سند توسعه فرهنگ دینی خراسان شمالی تا یک ماه آینده