مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-21سياسي

فاز جدید سناریوی انتخاباتی رسانه های معاند


آنچه مسلم است اینکه؛ فرآیند مترقی مردم سالاری دینی در ایران و برگزاری امن و سالم انتخابات در چنین شرایطی، بسیاری از جمله مستاجرین کاخ سیاه، - صهیونیست های مستاصل، استعمارگران پیر و فرتوت و عمال بی اراده عرب آنان در منطقه و روسیاهان منافق و سلطنت طلب را عصبی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نورنیوز، سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران روز جمعه برگزار شد و مردم با حضور گسترده خود پای صندوق های رای نامزد مطلوب خود را برای اداره کشور انتخاب کردند.

این انتخابات در شرایط بسیار ویژه ای رقم خورد که شاید در طول چهار دهه عمر انقلاب اسلامی نمونه نداشت و از همین رو دشمنان ملت ایران تمام توان خود را صرف خدشه دار کردن آن نمودند.

انتخابات 1400در حالی برگزار شد که دشمنان علاوه بر تحمیل سنگین ترین رژیم های تحریمی و فشارهای اقتصادی با بهره گیری از حدود 200 شبکه رادیو و تلویزیونی معاند و هزاران حساب مجازی در شبکه های اجتماعی پروژه تحریم انتخابات را سامان دهی و اجرا کردند تا به زعم خود پایه های مشروعیت مردم سالاری دینی در ایران را مخدوش کنند.

در این فرآیند که طی چند مرحله با محوریت تحریف حقایق و پمپاژ ناامیدی شکل گرفت، ابتدا سعی شد با انواع سیاه نمایی ها، مردم از مشارکت منصرف شوند، سپس فاز بعدی یعنی تشکیک در سلامت انتخابات کلید خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز جدید سناریوی انتخاباتی رسانه های معاند

فاز جدید سناریوی انتخاباتی رسانه های معاند