مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 08:102021-06-21سياسي

اجرای سند تحول قضایی متکی به اشخاص نیست / بهره مندی از تجارب سند تحول در قوه مجریه


اجرای سند تحول قضایی متکی به اشخاص نیست و با تغییرات مدیریتی در دستگاه قضایی دچار سستی نمی شود.

- به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت‎ الله سید ابراهیم رییسی در جلسه صبح امروز دوشنبه (31 خرداد ماه) شورای عالی قوه قضاییه، با تبریک میلاد مسعود هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، فرهنگ رضوی را نجات دهنده کشور دانست و تأکید کرد: توجه به فرمایشات و سیره نورانی امام رضا (ع) به ویژه از سوی مسئولان کشور را از هر آسیبی مصون می سازد.

رییس قوه قضاییه گفت: امام رضا (ع) حکمرانی مبتنی بر دین و آموزه های دینی و توجه به مردم و مردم داری بر اساس نظام دینی را ترسیم و تصریح فرمودند بعد از انجام واجبات و ترک محرمات، هیچ کاری نزد خدا به اندازه نشاندن تبسم بر لب یک مؤمن و گره‎گشایی از زندگی او فضیلت ندارد.

رییسی با تبریک هفته قوه قضاییه به همکارانش در بخش های مختلف قضایی در سراسر کشور، از تلاش ها و زحمات آن ها در دوره تحول و توجه ویژه ای که به کرامت مردم و ارباب رجوع داشته اند، قدردانی کرد.

راه اندازی سامانه های الکترونیک موجب رضایتمندی مردم شده است رییس قوه قضاییه تصریح کرد: اقداماتی که در دوره تحول و به ویژه در یک سال اخیر در دستگاه قضایی انجام شده و راه‎اندازی سامانه های الکترونیک، وضعیت و شرایط جدیدی به وجود آورده که موجب افزایش رضایتمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سند تحول قضایی متکی به اشخاص نیست / بهره مندی از تجارب سند تحول در قوه مجریه

اجرای سند تحول قضایی متکی به اشخاص نیست / بهره مندی از تجارب سند تحول در قوه مجریه