مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-21سياسي

صباغیان: رییسی با رشوه و ربا مبارزه کند


عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از رییس جمهور منتخب خواست که در برنامه های خود با دو موضوع رشوه و ربا مبارزه کند.

- عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از رییس جمهور منتخب خواست که در برنامه های خود با دو موضوع رشوه و ربا مبارزه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم بافق و مهریز در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب گفت: در مناظرات انتخاباتی که شاهد بودیم، مسائل و مشکلات و راهکارهایی مطرح شد ولی یکسری از مشکلات اساسی که در جامعه وجود دارد مطرح نشد یا اگر هم مطرح شد بسیار کم رنگ از کنار آن عبور شد، بنده اگر کاندیدای ریاست جمهوری شده بودم برای حل کردن چنین مسائلی بود، اگرچه احراز صلاحیت صورت نگرفت و بنده هم تسلیم قانون بودم، اما نتوانستم برنامه های خود را بیان کنم.

وی افزود: امروز سرطان و مشکلات ما مثلثی به نام ربا، رشوه و قانونگریزی است، هدف من هم مبارزه با این سه موضوع بود، البته هدف دیگرم اصلاح ساختار کشور بود، چیزی که سیاست را آلوده می کند رشوه است و در هر جامعه ای که رشوه پیدا شد و می خواهد آن کشور ایران باشد یا هر کشور دیگری و یا آن رییس جمهور حسن روحانی باشد و یا اینکه آقای رییسی یا احمدی نژاد و دیگران باشد، در هر قالبی که باشد رشوه، سهام، مشارکت و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صباغیان: رییسی با رشوه و ربا مبارزه کند

صباغیان: رییسی با رشوه و ربا مبارزه کند