مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-21پزشكي

واکسینه کردن دانشجویان ورودی 1400 تا مهرماه امکان پذیر نیست


مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی علوم پزشکی تهران با بیان اینکه واکسینه کردن دانشجویان ورودی 1400 تا مهرماه امکان پذیر نیست، گفت: پیشنهاد ما این است ترم اول یا نیم ترم اول دانشجویان به صورت مجازی و باقی ترم بعد از واکسیناسیون به صورت حضوری برگزار شود.

- مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی علوم پزشکی تهران با بیان اینکه واکسینه کردن دانشجویان ورودی 1400 تا مهرماه امکان پذیر نیست، گفت: پیشنهاد ما این است ترم اول یا نیم ترم اول دانشجویان به صورت مجازی و باقی ترم بعد از واکسیناسیون به صورت حضوری برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نسیم خواجوی راد در جلسه هیئت رییسه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران گزارش کوتاهی از روند مبتلایان به بیماری کرونا ارائه کرد و گفت: باوجود درمان سرپایی اغلب بیماران مبتلا به کرونا، روزانه میانگین 20 تا 30 نفر فقط در بیمارستان امام خمینی بستری می شوند.

وی با اشاره به شیب ملایم و رو به بالای تعداد مبتلایان خاطرنشان کرد: تعداد موارد خانوادگی ابتلا دچار روند افزایشی شده که حاکی از قدرت واگیر ویروس و احتمال شیوع کرونای هندی است.

مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی علوم پزشکی تهران در خصوص برگزاری کلاس های آموزشی دانشجویان به صورت حضوری اظهار کرد: باوجود این که از سرگیری حضوری کلاس ها منوط به اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه کردن دانشجویان ورودی 1400 تا مهرماه امکان پذیر نیست

واکسینه کردن دانشجویان ورودی 1400 تا مهرماه امکان پذیر نیست