مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-21سياسي

نورافشانی آسمان کرمانشاه در شب میلاد امام رضا (ع)


طی بیانیه ای از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مطرح شد: آسمان این استان در شب میلاد امام رضا (ع) نورافشانی می شود.

- کرمانشاه- طی بیانیه ای از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مطرح شد: آسمان این استان در شب میلاد امام رضا (ع) نورافشانی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، طی بیانیه ای از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به شرح زیر مطرح شد: آسمان این استان در شب میلاد امام رضا (ع) نورافشانی می شود.

متن این بیانیه به شرح زیر است: شب میلاد شمس الشموس، علی ابن موسی الرضا (ع) عید بزرگ مردم ایران است که انوار کرامت بارگاه منور ایشان در کنار مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) بر سر تا سر این میهن اسلامی در تلألؤ و تابش است.

وجود ارزشمند و نام مبارک امام رضا (ع) اعتبار و افتخار ایرانیان بوده که بارها دستگیر و گره گشای مردم این سرزمین در تنگناها و سختی ها بوده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تبریک میلاد حضرت رضا (ع) اعلام می کند، اگر چه بخشی از ملت بزرگ ایران اسلامی به علت گسترش ویروس منحوس کرونا بیش از یک سال از سعادت زیارت حرم مطهر آن امام رئوف محروم بودند، اما به شکرانه این عید بزرگ اسلامی، قرائت همگانی صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) به همراه زیارت امین الله، امروز دوشنبه 31 خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورافشانی آسمان کرمانشاه در شب میلاد امام رضا (ع)

نورافشانی آسمان کرمانشاه در شب میلاد امام رضا (ع)