مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-21بين الملل

ایران نفت بیشتری در نفت کش ها نگهداری می کند


منابع صنعتی و تجاری آگاه به رویترز خبر دادند ایران در صورت رسیدن به توافق هسته ای با آمریکا، می تواند به سرعت میلیونها بشکه نفتی که در ذخایر نگهداری می کند را صادر کند و در حال انتقال نفت به نفت کش ها برای آماده سازی ازسرگیری احتمالی صادرات به بازارهای جهانی است.

- منابع صنعتی و تجاری آگاه به رویترز خبر دادند ایران در صورت رسیدن به توافق هسته ای با آمریکا، می تواند به سرعت میلیونها بشکه نفتی که در ذخایر نگهداری می کند را صادر کند و در حال انتقال نفت به نفت کش ها برای آماده سازی ازسرگیری احتمالی صادرات به بازارهای جهانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمریکا و ایران در اواسط ژوئن ششمین دور مذاکرات غیرمستقیم برای احیای توافق هسته ای سال 2015 را آغاز کردند که دونالد ترامپ، رییس جمهور وقت آمریکا در سال 2018 از آن خارج شده بود.

ترامپ تحریمها علیه صنعت انرژی ایران را دوباره وضع کرد که باعث متاثر شدن صادرات و تولید نفت ایران شد.

طبق اعلام شرکتهای مونیتورینگ و مشاوره، در اقدامی به منظور کاهش شکاف میان تولید و صادرات، شرکت ملی نفت ایران از مخازن خشکی و شناور که حاوی حداکثر 200 میلیون بشکه نفت هستند، استفاده می کند.

این امر اجازه خواهد داد ایران یک میلیون بشکه در روز بیشتر معادل یک درصد از عرضه جهانی، به مدت بیش از شش ماه نفت صادر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران نفت بیشتری در نفت کش ها نگهداری می کند

ایران نفت بیشتری در نفت کش ها نگهداری می کند