مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 02:502021-06-20پزشكي

تمام آنچه باید از ضد آفتاب ها بدانید


نور خورشید برکات بسیاری برای انسان دارد و در واقع حیات انسان وابسته به نور خورشید است، این نور علاوه بر اینکه گرمای هوا را تضمین می کند، اثرات آنتی میکروبیال و ضد افسردگی دارد، اما در عین حال، تابش مستقیم آن یکی از عوامل تخریب پوست است، در واقع این نور در تمام فصول سال می تواند آسیب های جدی به پوست رسانده و باعث بیماری های پوستی یا حتی سرطان شود.

این آسیب ها در تابستان چند برابر می شود، پس در این فصل باید مراقبت از پوست را جدی تر گرفت و یکی از راه های مراقبت از پوست، استفاده از انواع ضدآفتاب است.

کرم ضدآفتاب از پوست در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می کند، بر این اساس باید جزیی جدایی ناپذیر از وسایل بهداشتی مورد استفاده توسط هر فرد باشد.

استفاده از ضد آفتاب برای بعضی ها خیلی جدی است و اسکناس های فراوانی را صرف خرید انواع مختلف آن که البته قطعا خارجی و ساخت بهترین شرکت های تولیدکننده مواد آرایشی بهداشتی است می کنند و گروهی که تعدادشان چند برابر گروه قبلی است، گهگاه از ضد آفتاب استفاده می کنند، اگر زورشان برسد ضد آفتاب گرانتر و اگر نرسد یک مدل ارزانترش را ترجیح می دهد، اما گروه سومی که تعدادشان چندین برابر دو گروه قبلی است، اصلا از ضد آفتاب یا هر پوشش دیگری برای محافظت از پوست شان استفاده نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام آنچه باید از ضد آفتاب ها بدانید

تمام آنچه باید از ضد آفتاب ها بدانید