مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 18:152021-06-20سياسي

رییس دیوان عدالت اداری: حتما اوضاع کشور در چهار سال آینده بهبود پیدا می کند


با اخلاصی که از حضرت آیت الله رییسی سراغ داریم، حتما اوضاع و شرایط کشور در چهار سال آینده بهبود پیدا می کند و امیدواریم مشکلات مردم هر چه سریعتر حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق، رییس دیوان عدالت اداری، در نطق پیش از دستور جلسه هیات عمومی، پیروزی افتخار آمیز و عزت مندانه منتخب مردم ایران حضرت آیت الله رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تبریک گفت و بیان داشت: با اخلاصی که از حضرت آیت الله رییسی سراغ داریم، حتما اوضاع و شرایط کشور در چهار سال آینده بهبود پیدا می کند و امیدواریم مشکلات مردم هر چه سریعتر حل شود.

رییس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه همه مردم ایران در این حماسه شریک هستند، گفت: برنده اصلی انتخابات مردم غیور و شریف ایران هستند که با وجود همه مشکلات معیشتی، اقتصادی و نارضایتی از وضع موجود با شور و نشاط در اقصی نقاط کشور و حتی ایرانیان مقیم خارج از کشور پای صندوق های رای آمدند و این حماسه پر شور را رقم زدند.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق با اشاره به اینکه طرفداران هیچ یک از نامزد های انتخاباتی بازنده نیستند، تاکید کرد: همه گروه ها و طیف ها با سلیقه های مختلف برای آبادانی ایران اسلامی رای دادند و همه آن ها نزد خداوند متعال ماجور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دیوان عدالت اداری: حتما اوضاع کشور در چهار سال آینده بهبود پیدا می کند

رییس دیوان عدالت اداری: حتما اوضاع کشور در چهار سال آینده بهبود پیدا می کند