مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 16:052021-06-20سياسي

ستاری: توسعه شرکت های دانش بنیان و خلاق قدرت کشورها را تضمین می کند


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در مراسم گشایش مرکز نوآوری وخلاق رسانه همشهری، گفت: کشورها برای تضمین قدرت خود باید به توسعه شرکت های دانش بنیان وخلاق توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و پیروز حناچی شهردار تهران، مرکز نوآوری وخلاق رسانه  همشهری رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

این مرکز با حمایت های معاونت علمی و فناوری و موسسه همشهری روبه روی دانشگاه تهران با زیربنای 1400 متر مربع، ایجاد شد.

مرکز نوآوری وخلاق رسانه  همشهری فضایی است برای تداوم، پایداری و سودآوری از طریق همکاری راهبردی با هسته ها و شرکت های خلاق.

با راه اندازی آن، همه دانشجویان و اهالی رسانه که توانایی ایده پردازی در حوزه رسانه و ارتباطات را دارند می توانند در کنار مشاوران و متخصصان این مرکز و در راستای اهداف آن در راستای تبدیل ایده به محصول فعالیت کنند.

   ورود فناوری ها ونوآوری ها به رسانه ضروری است ستاری در این مراسم، با اشاره به اهداف ایجاد خانه نوآوری همشهری، گفت: این کار شروع حرکتی بزرگ در حوزه رسانه های مکتوب است.

این رسانه ها این روزها به دلیل توسعه رسانه های دیجیتال اوضاع و توسعه صنایع نرم و خلاق همچنین بیان کرد: ایده ها هنوز در حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری: توسعه شرکت های دانش بنیان و خلاق قدرت کشورها را تضمین می کند

ستاری: توسعه شرکت های دانش بنیان و خلاق قدرت کشورها را تضمین می کند