مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 15:502021-06-20سياسي

عراقچی: به ایستگاه آخر مذاکرات نزدیک شده ایم اما ادامه راه آسان نیست


رییس تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین با بیان اینکه همانطور که بارها عرض کرده ام ما در این مذاکرات تحقق اهداف و منافع ملی را دنبال می کنیم، - رییس تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین با بیان اینکه همانطور که بارها عرض کرده ام ما در این مذاکرات تحقق اهداف و منافع ملی را دنبال می کنیم، گفت: برای آقای روحانی و رییسی نیز آن چه که مهم است این است که منافع ملی تامین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعباس عراقچی بعدازظهر یکشنبه پس از پایان نشست کمیسیون مشترک برجام در ششمین دور مذاکرات وین اظهار کرد: دور ششم مذاکرات ششم وین امروز با برگزاری جلسه کمیسیون مشترک برجام به کار خود خاتمه داد.

در این جلسه از مجموع مذاکرات فشرده ای که در هفت، هشت روز گذشته صورت گرفته یک جمع بندی ارائه شد.

همه هیات ها اذعان داشتند که پیشرفت نسبتاً خوبی صورت گرفته است و همه به جدیت خود بر ادامه این مسیر و رسیدن به یک توافق تاکید داشتند.

وی ادامه داد: همه این را قبول دارند که برخی مسائل کلیدی است که باید توسط مراجع تصمیم گیر در کشورها مورد تصمیم گیری واقع شود.

این دیپلمات ارشد کشورمان گفت: پیشرفت مذاکرات در این دور نسبتا خوب بوده از جهت اینکه متن به مقدار زیادی آماده است و آن مقداری هم که آماده نیست حداقل یک وضعیت کاملا مشخص دارد و یک تصویری از اختلافات نشان می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: به ایستگاه آخر مذاکرات نزدیک شده ایم اما ادامه راه آسان نیست

عراقچی: به ایستگاه آخر مذاکرات نزدیک شده ایم اما ادامه راه آسان نیست