مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 14:102021-06-20اقتصادي

شرکت توانیر به مردم: مصرف برق از ساعت 12 تا 18 کاهش یابد


اکنون مصرف برق به مرز هشدار رسیده بنابراین مدیریت مصرف در این روزها کمک خواهد کرد همه مردم بتوانند از برق بهره مند باشند.

- شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر) اعلام کرد: هموطنان برای کمک به تامین برق و جلوگیری از بروز خاموشی به ویژه در این شرایط، نسبت به کاهش مصرف برق خود در فاصله ساعت های 12 تا 18 اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، انتقال و توزیع نیروی برق ایران، این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به پیش بینی افزایش دما در اغلب نقاط کشور و تداوم آن تا پایان هفته جاری، همچنین محدودیت های ایجاد شده در بخش تولید به دلیل تعمیرات واحد نیروگاه بوشهر که تا آخر هفته به طول می انجامد، از هموطنان درخواست می کنیم برای کمک به تامین برق و جلوگیری از بروز خاموشی به ویژه در این شرایط، نسبت به کاهش مصرف برق خود در فاصله ساعت های 12 تا 18 اقدام کنند.

توانیر در اطلاعیه خود از مردم برای رعایت تنظیم کولرهای گازی روی 25 درجه، استفاده از دور کند کولرهای آبی، استفاده از نور طبیعی روز و خاموش کردن لامپ های اضافی و استفاده نکردن از وسایل پرمصرف برقی مانند اتو، بخارشور، لباسشویی، ظرفشویی و.

در ساعت گرم روز (12 تا 18) تقاضای همکاری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت توانیر به مردم: مصرف برق از ساعت 12 تا 18 کاهش یابد

شرکت توانیر به مردم: مصرف برق از ساعت 12 تا 18 کاهش یابد