مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 12:502021-06-20سياسي

اجازه تهدیدات احتمالی از طریق مرزهای هوایی را نمی دهیم


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: کارکنان غیور پدافند تحرکات هوایی را رصد می کنند و اجازه هیچگونه تهدیدهای احتمالی از طریق مرزهای هوایی را به متجاوزان نخواهند داد.

- ، سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از مواضع و سایت های پدافندی ایلام و کرمانشاه اعلام کرد: قطعا در آینده ای نه چندان دور شاهد پیشرفت های چشم گیری در رونمایی از دستاوردهای بومی پدافندی خواهیم بود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت ها و مواضع با تأکید بر اینکه اشرافیت نیروی پدافند هوایی ارتش در پایش دائم آسمان غرب کشور به صورت شبانه روزی در حال انجام است، اظهار کرد: کارکنان غیور پدافند با مجاهدت و ذکاوت شبانه روزی، کلیه تحرکات هوایی را بطور کامل رصد می کنند و اجازه هیچگونه تهدیدهای احتمالی از طریق مرزهای هوایی را به متجاوزان نخواهند داد.

سرتیپ صباحی فرد با اشاره به افزایش بکارگیری سامانه های بومی در صیانت از آسمان امن ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: بحمدالله با بکارگیری ظرفیت های داخلی و همت و پشتکار کارکنان متخصص این نیرو و همچنین تبادل دانش و اطلاعات فنی و مهندسی با سایر نیروهای مسلح، قطعا در آینده نه چندان دور شاهد پیشرفت های چشم گیری در رونمایی از دستاوردهای بومی پدافندی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه تهدیدات احتمالی از طریق مرزهای هوایی را نمی دهیم

اجازه تهدیدات احتمالی از طریق مرزهای هوایی را نمی دهیم