مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-20پزشكي

ابتلا به کووید- 19 باعث مصونیت در برابر گونه های جهش یافته نمی شود


پزشکان در یک مطالعه تازه نتیجه گیری کردند که ابتلا به ویروس کرونا موجب مصونیت بلندمدت علیه این ویروس، به ویژه در مقابل انواع جدید و جهش یافته آن نمی شود.

- پزشکان در یک مطالعه تازه نتیجه گیری کردند که ابتلا به ویروس کرونا موجب مصونیت بلندمدت علیه این ویروس، به ویژه در مقابل انواع جدید و جهش یافته آن نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مطالعات اخیر در انگلیس حاکی از آن است که مصونیت طبیعی سیستم ایمنی بدن شش ماه پس از ابتلا به ویروس کرونا و بسته به شرایط فیزیکی فرد، متغیر است.

پزشکان می گویند نتیجه مطالعات آن ها هرچند هنوز به تایید دیگرمحققان نرسیده، تاکیدی است بر اینکه همه مردم باید برای کسب حداکثر مصونیت مقابل ویروس واکسینه شوند زیرا واکسن بیش از مصونیت طبیعیِ ناشی از ابتلا به بیماری، واکنش سیستم ایمنی را ترغیب می کند.

دکتر کریستینا دوُلد، مولف این گزارش از دانشگاه آکسفورد، می گوید: تحقیق های ما یکی از فراگیرترین پژوهش ها در مورد واکنش سیستم ایمنی در افراد پس از ابتلا به کووید بدون عارضه و با عارضه است.

ما به این نتیجه رسیده ایم که واکنش ایمنی افراد پس از ابتلا به کوویدـ 19 بسیار متفاوت است و در (سیستم ایمنی) برخی از مبتلایان ـ چه با عارضه و چه بدون عارضه ـ شش ماه پس از ابتلا یا حتی کمتر هیچگونه نشانه ای از خاطره مصونیت باقی نمانده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلا به کووید- 19 باعث مصونیت در برابر گونه های جهش یافته نمی شود

ابتلا به کووید- 19 باعث مصونیت در برابر گونه های جهش یافته نمی شود