مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 11:302021-06-20سياسي

تبریک حاجی میرزایی به رییسی برای پیروزی در انتخابات


وزیر آموزش و پرورش در پیامی انتخاب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب مردم ایران را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن پیام محسن حاجی میرزایی به شرح زیر است: برادر گرانقدر حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی رییس محترم جمهور منتخب با سلام احترام؛ بار دیگر گاهشمار جمهوری اسلامی ایران به وزش نسیم مردم سالاری دینی، ورق خورد و دگر بار، رأی اولی های عزیز همگام با ملّت فهیم ایران با حضور زنده و ارزنده خود در عرصه ی سرنوشت آفرین انتخابات، صفحه پرافتخار دیگری بر دیوان پُربرگ و بار نظام اسلامی افزود.

این جانب به عنوان خادم مردم آگاه و آزاد ایران در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت، مسرورانه این رخداد خطیر را که بی گمان مرضی خدا، شادی شهدا و امام شهدا و یأس و ناامیدی بدخواهان ایران اسلامی را به ارمغان دارد، به رهبر معظّم انقلاب و یکایک ایرانیان، به ویژه جناب عالی که منتخب ملّت هستید، تبریک و تهنیت می گویم.

امید که در سایه سار الطاف الهی و با بهره مندی جامع و جاذب از استعدادهای این سرزمین مستعد، شاهد آفرینش زمینه پویایی و پایایی بیش از پیش میهن اسلامی خویش در دولت شما باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک حاجی میرزایی به رییسی برای پیروزی در انتخابات

تبریک حاجی میرزایی به رییسی برای پیروزی در انتخابات