مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-20بين الملل

تشدید تنش ها؛ آماده شدن صهیونیست ها برای برگزاری 14 راهپیمایی در کرانه باختری


در حالی که شهرک نشینان صهیونیست قصد دارند فردا در کرانه باختری، 14 راهپیمایی تحریک آمیز برگزار کنند، کمیته های مقاومت مردمی فلسطین نیز فلسطینیان را به مقابله با صهیونیست ها فرا خواندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،همزمان با اقدامات تحریک آمیز نظامیان صهیونیستی در مسجد الاقصی، دستگیری شهروندان فلسطینی در کرانه باختری و اراضی اشغالی 1948، رسانه های عبری خبر دادند که قرار است، فردا (دوشنبه - 21 ژوئن)، شهرک نشینان صهیونیست، 14 راهپیمایی مشابه راهپیمایی پرچم که سه شنبه پیش در قدس اشغالی برگزار کردند، در اراضی کرانه باختری برگزار کنند.

به اعلام این رسانه ها، صهیونیست ها در اعتراض به ساخت و ساز فلسطینی ها در مناطق موسوم به C در کرانه باختری قرار است این راهپیمایی ها با در دست داشتن پرچم رژیم صهیونیستی برگزار کنند و خواستار تخریب ساختمان های فلسطینی احداث شده در این مناطق شوند.

به اعلام شبکه صهیونیستی کان ، برخی از این راهپیمایی های اعتراضی در نزدیکی شهرک ها و روستاهای فلسطینی در کرانه باختری برگزار می شود و احتمال ازسرگیری درگیری و تشدید تنش ها میان دو طرف وجود دارد.

به نوشته پایگاه خبری صوت فلسطین بر ضرورت هوشیاری، احتیاط و داشتن ابتکار با حضور در کوه ها و تپه ها برای جلوگیری از فعالیت های شهرک نشینی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید تنش ها؛ آماده شدن صهیونیست ها برای برگزاری 14 راهپیمایی در کرانه باختری

تشدید تنش ها؛ آماده شدن صهیونیست ها برای برگزاری 14 راهپیمایی در کرانه باختری