مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-20اجتماعي

افت تحصیلی دانش آموزان با آموزش مجازی/ کارنامه ها درخشان نیست


با پایان یافتن امتحانات پایه های مختلف تحصیلی و صدور کارنامه های دانش آموزان، موجی از بهت و نگرانی در خانواده ها شایع شده که دانش آموزان با آموزش مجازی دچار افت تحصیلی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، اواخر سال 98 بود ویروس ها و حتی دانش آموزان و سیستم آموزشی کشور شده است.

زیرساخت های آموزشی مناسب نیست شیوع کرونا باعث شد تا دانش آموزان از حضور در مدارس بازبمانند و برای در امان ماندن از ابتلا به کرونا و کنترل چرخه انتقال آن در خانه و از طریق آموزش مجازی، یادگیری را دنبال کنند اما بسترهای لازم در این زمینه آماده نبوده و برنامه هایی که سوتی داده و یا دانش آموزان، در سطح گسترده در فضای مجازی منتشر شد و عمیقا فرهنگ مردم و نظام آموزشی را زیر سوال برد و کارنامه هایی را رو کرد که چندان درخشان نیست.

ضرورت آمادگی خانواده ها و دانش آموزان برای آموزش نازنین مصلایی پور از جمله شهروندانی است که با داشتن دو فرزند از شیوه های تدریس و برنامه های آموزشی به شدت گلایه دارد و معتقد است که زیرساخت های آموزشی برای تحصیل دانش آموزان از طریق فضای مجازی مناسب نیست.

به اعتقاد او، ابتدا باید مسئولان امر آموزش، دانش آموزان و اولیا آنان را آماده می کردند تا بتوانند در ایام همه گیری کرونا به شیوه مطلوب محتواهای آموزشی را به دور از چالش و تنش دنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت تحصیلی دانش آموزان با آموزش مجازی/ کارنامه ها درخشان نیست

افت تحصیلی دانش آموزان با آموزش مجازی/ کارنامه ها درخشان نیست