مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-20اجتماعي

ایجاد نخستین پارک طبیعت گردشگری روستایی در آذربابجان غربی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از ایجاد نخستین پارک طبیعت گردشگری روستایی استان در نقده خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی خبرداد ایجاد نخستین پارک طبیعت گردشگری روستایی در آذربابجان غربی ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از ایجاد نخستین پارک طبیعت گردشگری روستایی استان در نقده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری، با اعلام این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر موافقت اصولی برای ایجاد این پارک صادر شده و بقیه اقدامات لازم برای اجرای این طرح نیز در دست اقدام است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی افزود: حجم سرمایه گذاری انجام شده در این طرح برابر با 111 هزار و 780 میلیون ریال است.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود با بهره برداری از این طرح برای 9 نفر اشتغال ایجاد شود و این طرح مقدمه ای برای انجام سرمایه گذاری های بیشتر در این حوزه باشد.

جباری تصریح کرد: در پارک های طبیعت گردشگری روستایی مراکز اقامتی، تفریحی و گردشگری با الگوگیری از طرح های سنتی روستایی و عشایری ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد نخستین پارک طبیعت گردشگری روستایی در آذربابجان غربی

ایجاد نخستین پارک طبیعت گردشگری روستایی در آذربابجان غربی