مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-20سياسي

تبریک مادورو به رییسی و مردم ایران


رییس جمهور ونزوئلا در پیامی ضمن عرض تبریک به آیت الله رییسی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران، خواستار تعمیق روابط دو کشور شد.

- به گزاشر تابناک به نقل از فارس، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا، با انتشار بیانیه ای پیروزی آیت الله سیدابراهیم رییسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

رییس جمهور ونزوئلا در بیانیه ای به مردم جمهوری اسلامی ایران برای مشارکت نمونه خود در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

وی سپس با تبریک به رییسی برای پیروزی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: رییس جمهور منتخب ابراهیم رییسی و مردم انقلابی ایران از حمایت بی قید و شرط رییس جمهور نیکلاس مادورو و انقلاب بولیواری به منظور تعمیق اتحاد مردمان دو کشور در مواجهه با نبردهایی برای احقاق عدالت اجتماعی، عزت و حاکمیت در آینده این جهان آشفته و ادامه پیشرفت در ساخت یک جهان چندقطبی و چند مرکزی برخوردار هستند .

رییس جمهور ونزوئلا همچنین از حسن روحانی رییس جمهور ایران نیز برای صداقت با مردم ایران در سال های ریاست جمهوری، تحکیم استقلال و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در جامعه ایران و همچنین مدیریت وی در جامعه جهانی و ترویج احترام به حقوق بین الملل و ارتقاء روند ائتلاف منطقه ای از طریق گسترش همبستگی، دانش و برابری بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک مادورو به رییسی و مردم ایران

تبریک مادورو به رییسی و مردم ایران