مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-20اقتصادي

تاخیر در خروج کالاهای سریع الفساد/ ارائه گزارش به دادستان


گمرک ایران طی گزارشی به دادستانی کل کشور جریان تاخیر در خروج به موقع کالاهای سریع الفساد به ویژه ماجرای اخیر کالاهای صادراتی به قزاقستان را اعلام کرده است.

- گمرک ایران طی گزارشی به دادستانی کل کشور جریان تاخیر در خروج به موقع کالاهای سریع الفساد به ویژه ماجرای اخیر کالاهای صادراتی به قزاقستان را اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال دستور عمرانی - معاون قضایی دادستان کل کشور- درباره بررسی وضعیت تاخیر در خروج و عدم خروج به موقع کالاهای سریع الفساد از قبیل کالاهای صادراتی کشمش، خرما، سیب زمینی، معاون فنی گمرک ایران طی مکاتبه ای با وی توضیحاتی ارائه کرد که در این گزارش، ماجرای تاخیر در خروج کالاهای صادراتی سریع الافساد به قزاقستان مورد توجه قرار دارد.

ارونقی گفته که بررسی ها نشان می دهد تعداد پنج کانتینر حاوی کالاهای صادراتی خرما، کشمش و سیب زمینی به مقصد قزاقستان که تشریفات گمرکی آن در حداقل زمان ممکن توسط گمرک به اتمام رسیده به دلایلی در خروج دچار تاخیر شده است.

طبق اعلام این مقام مسئول در گمرک ایران، گزارش های اعلامی به گمرک ایران از این حکایت دارد که عدم ساماندهی و برنامه ریزی حمل و نقل سرویس منظم حمل دریایی توسط شرکت حمل و نقل کشتیرانی در تامین به موقع وسیله حمل در بندر، موجب طولانی شدن و تاخیر در ارسال این کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در خروج کالاهای سریع الفساد/ ارائه گزارش به دادستان

تاخیر در خروج کالاهای سریع الفساد/ ارائه گزارش به دادستان