مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-20اجتماعي

وزش باد و خیزش گرد و خاک در 13 استان کشور


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد و خیزش گرد و خاک در 13 استان کشور طی سه روز آینده خبر داد.

- صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه طی پنج روز آینده جوی پایدار و آسمانی صاف در بیشتر مناطق کشور حاکم است، اظهار کرد: طی بعد ازظهر امروز (30 خرداد) در خوزستان و ایلام وزش باد و خیزش گرد و خاک و در آذربایجان شرقی، زنجان، همدان، مرکزی، اصفهان، قم، یزد و جنوب سمنان افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از امروز تا سه شنبه (30 خرداد تا 1 تیر) در برخی مناطق خراسان جنوبی، شرق کرمان و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

ضیاییان با بیان اینکه طی دو روز آینده در مناطق مرتفع واقع در جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شمال شرق هرمزگان رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق پیش بینی می شود، اظهارکرد: شرق دریای عمان نیز طی سه روز آینده مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (31 خرداد) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه (1 تیر) نیز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و با حداقل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد و خیزش گرد و خاک در 13 استان کشور

وزش باد و خیزش گرد و خاک در 13 استان کشور