مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-20سياسي

16 توصیه کلیدی به رییس جمهور منتخب


مردم ما اغلب از ناکارآمدی دولت سابق به ستوه آمده اند اما قشر محروم و مستضعف به طور مضاعف و همین الان در رنجند و تحمل وضع اقتصادی برایشان واقعا دشوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، برای تحول دست پیدا کرده اید اما هنوز فاقد یک برنامه جامع و حرفه ای برای تحقق وعده های خود به مردم هستید که جا دارد هرچه زودتر با تشکیل تیم های قوی، متشکل از نخبگان انقلابی و سپس ایجاد فرصت های مناسب برای نقادی برنامه ها، به یک برنامه جامع، منسجم و کارآمد دست پیدا کنید.

2 مردم ما اغلب از ناکارآمدی دولت سابق به ستوه آمده اند اما قشر محروم و مستضعف به طور مضاعف و همین الان در رنجند و تحمل وضع اقتصادی برایشان واقعا دشوار است لذا جا دارد دولت جنابعالی برای پایان دادن به رنج این طیف از مردم، سریعا یک برنامه کوتاه مدت تهیه کرده و با آغاز به کار دولت با فوریت اجرا کند.

3 جدای از نیاز مبرم دولت جنابعالی به برنامه قوی، وجود یک عقلانیت پیشرفته سیاسی لازمه توأما تهیه و اجرای موفق برنامه است.

بعضی از دولت های قبل، فاقد این عقلانیت بودند و لذا با وجود برخورداری از برنامه یا شبه برنامه، در حکمرانی صحیح و منسجم کشور ناکام بودند و در مواردی، ناخواسته بحران سازی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 توصیه کلیدی به رییس جمهور منتخب

16 توصیه کلیدی به رییس جمهور منتخب