مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-20سياسي

روح معنویت رضوی را به مردم منتقل کنید


12 نفر از خدام آستان ملک پاسبان رضوی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» با همراهی مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد به دیدار نماینده ولی فقیه در این استان رفتند.

- ایسنا/یزد 12 نفر از خدام آستان ملک پاسبان رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید با همراهی مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد به دیدار نماینده ولی فقیه در این استان رفتند.

آیت الله محمدرضا ناصری عصر شنبه در دیدار خدام حرم مطهر رضوی در بدو ورود به دارالعباده یزد ضمن ابراز خوشحالی از حضور سفیران ثامن الحجج(ع) در یزد، این جشنواره را برای مردم استان، مایه تجدید حیات دانست که روح معنوی حرم را به شهرهای مختلف منتقل می کند و باعث تجدید عهد مردم با امام رضا(ع) می شود.

وی گفت: بیش از یک سال است که مردم ما با بیماری منحوس کرونا درگیر هستند و این بیماری باعث شده از فیوضات حرم های اهل بیت(ع) و فرصت های معنوی دیگر محروم بمانند و حضور شما نمایندگان امام الرئوف(ع) مردم ما را دوباره به منبع معنویات متصل می کند.

امام جمعه یزد در ادامه با تشکر از دست اندکاران جشنواره زیر سایه خورشید، خواستار اجرای برنامه های متنوع و جدید شد و بیان کرد: با توجه به اهمیت روحیه معنویت برای قشر نوجوان و جوان، لازم است با حضور در مراکز آموزشی و دیدار با دانش آموزان و اولیاء آنها، روح معنویت رضوی را به این قشر هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح معنویت رضوی را به مردم منتقل کنید

روح معنویت رضوی را به مردم منتقل کنید