مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-20بين الملل

چرا کره شمالی غذای کافی ندارد؟


اگر کمبود غذایی از طریق واردات، تجارت یا کمک بین المللی تامین نشود خانوارهای این کشور دوره ای بسیار سخت و نا به سامان را در پاییز 2021 تجربه خواهند کرد.

- کره شمالی از گذشته تا کنون دچار کمبود مواد غذایی و قحطی های مرگبار بوده و اخیرا کیم جونگ اون رهبر این کشور در مورد بحران شدید غذایی هشدار داده است.

بی بی سی در گزارشی به وضعیت قحطی و بی غذایی شدید در کره شمالی پرداخته و از شرایط سخت مردم برای تهیه غذا می گوید.

این گزارش با اشاره به سختی کسب اطلاعات در کشورِ منزوی کره شمالی، طوفان و سیل سال گذشته، بسته شدن مرزهای این کشور به دلیل همه گیری کرونا، تحریم های بین الملل و کمبود امکانات را دلیل بحران غذایی منطقه شمالی شبه جزیره کره می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، با وجود سختی کسب اطلاعات در کره شمالیِ محرمانه و پر رمز و راز، داده های موجود حکایت از افزایش قیمت مواد غذایی در این کشور دارند.

کیم جونگ اون در حال بررسی محصول ذرت در سال 2019/ عکس: GETTY IMAGES چه اتفاقی بر سر قیمت مواد غذایی کره شمالی آمده است؟ یکی از بارزترین دلایل افزایش قیمت مواد غذایی اساسی در کره شمالی کمبود آن است.

براساس داده های وب سایت NK دیلی به عنوان رسانه مستقر در کره جنوبی که اطلاعاتش را از تماس های مردم ساکن یا فراریان کره شمالی جمع آوری می کند، قیمت یک کیلو ذرت در دی-


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کره شمالی غذای کافی ندارد؟

چرا کره شمالی غذای کافی ندارد؟