مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 17:402021-06-19سياسي

خراسان شمالی، جزو برترین های کشور در مشارکت انتخابات


نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: استان خراسان شمالی به واسطه حضور مردمان نجیبش جزو استان های برتر کشور در مشارکت در انتخابات است.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: استان خراسان شمالی به واسطه حضور مردمان نجیبش جزو استان های برتر کشور در مشارکت در انتخابات است.

محمد وحیدی در جشن پیروزی انتخاب سید ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: همچنین مردم این استان در میزان آراء اختصاص داده به سید ابراهیم رییسی نیز جزو برترین های کشور هستند.

وضع کنونی، حق مردم خراسان شمالی نیست وحیدی گفت: اگر قرار است دولتی با کابینه ای کارآمد روی کار بیاید که همینطور هم هست، حمایت همه مردم را برای پیشرفت کشور احتیاج دارد.

وی با اشاره به اینکه دولت باید برای رفع محرومیت از خراسان شمالی تلاش بسیاری کند، تاکید کرد: وضع کنونی خراسان شمالی، حق مردم این استان نیست.

رفع چند صدایی در شورای شهر نماینده مردم پنج بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با تبریک انتخاب اعضای شورای شهر مرکز استان اظهار کرد: اعضای شورای شهر به گونه ای عمل کنند که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی، جزو برترین های کشور در مشارکت انتخابات

خراسان شمالی، جزو برترین های کشور در مشارکت انتخابات