مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 14:502021-06-19حوادث

کلاهبرداری پسر مو طلایی از زنان جوان


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی خبر داد که با معرفی خود به عنوان تبعه کشورهای اروپایی و آمریکا اقدام به کلاهبرداری از زنان و دختران جوان کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای افزود: از مدتی قبل تعدادی پرونده با موضوع مشابه در کلانتری 134 شهرک غرب تشکیل شد که در آن ها شاکیان گفته بودند از سوی مرد جوانی که خود را تبعه یکی از کشورهای اروپایی معرفی کرده بود، مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

وی درباره شیوه و شگرد اتخاذ شده در این پرونده نیز گفت: بنا به گفته شکات، متهم به دلیل رنگ روشن و طلایی موهایش و نیز آشنایی با زبان انگلیسی، خودش را تبعه خارجی ساکن آمریکا یا دیگر کشورهای اروپایی و از نزدیکان افراد پرنفوذ سفارتخانه ها معرفی کرده و با حضور در سمینارها و همایش ها با زنان طرح دوستی ریخته بود.

وی در ادامه با دادن وعده ازدواج و اقامت در خارج از کشور اعتماد آنان را جلب کرده و به خانه این زنان رفت و آمد کرده است.

اما پس از گذشت مدتی و اطلاع از محل قرار گرفتن اموال با ارزش آن ها، در فرصت مناسبی طلا، تلفن همراه و اقلام با ارزش مال باختگان را سرقت کرده و متواری شده است.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان این که این فرد در آخرین اقدام مجرمانه خود و در حالی که اقدام به سرقت از داخل خودروی زنی جوان در شهرک غرب تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری پسر مو طلایی از زنان جوان

کلاهبرداری پسر مو طلایی از زنان جوان