مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-19سياسي

پیام تبریک رییس ستاد اجرایی فرمان امام به رییس جمهور منتخب مردم


محمد مخبر با ارسال پیامی پیروزی سید ابراهیم رییسی در  سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و کسب اکثریت آرای مردمی توسط وی را تبریک گفت.

- محمد مخبر با ارسال پیامی پیروزی سید ابراهیم رییسی در  سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و کسب اکثریت آرای مردمی توسط وی را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن پیام مخبر آمده است: خداوند قادر متعال را شکر می گوییم که با توفیق و هدایت خود، ملت ایران را در آزمون شکوهمندی دیگر، کامیاب و مفتخر ساخت و سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، همچون دوره های پیشین اسباب رضایت رهبر معظم انقلاب – مدظله العالی - و مایه ی عزت و افتخار ایران اسلامی گشت.

حماسه ی ملت بزرگ ایران در این انتخابات، به رغم گسترده ترین و عجیب ترین تبلیغات بیگانگان در جهت تحریم انتخابات، پدیده ای شگفت انگیز بود.

حضور مردم در عرصه ی انتخاب، جهاد بزرگی بود با مستکبران مداخله جو که در محاسبه ی شیطانی خود، مردم را بی تفاوت، جمهوری اسلامی را بی پشتوانه و انقلاب را به غربت افتاده، می پنداشتند، با اشاره ی رهبر عزیز انقلاب حضرت آیت ا.

خامنه ای، ملت ایران این خواب و خیال را باطل کرد و بار دیگر مردمسالاری برخاسته از ایمان اسلامی را بر تارک درخشان نظام اسلامی نقش زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس ستاد اجرایی فرمان امام به رییس جمهور منتخب مردم

پیام تبریک رییس ستاد اجرایی فرمان امام به رییس جمهور منتخب مردم