مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-19سياسي

مردم برنده اصلی میدان انتخابات بودند/ بار دیگر استقلال خود را به دشمن نشان دادیم


امام جمعه همدان با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: برنده اصلی این میدان، قطعا مردم هستند که با همه مشکلات و کوتاهی ها و برخی کندی ها در روند انتخابات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات 28 خرداد و حضور پرشکوه مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رای، اظهار کرد: این پیروزی بزرگ را باید به رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز کشور که با حماسه عظیم خود، دشمن را دچار هذیان گویی کرده اند، تبریک بگوییم.

وی افزود: با وجود تمام مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم، همچون ویروس کرونا، مشکلات معیشتی و فضاسازی دشمن و برخی از افراد در داخل کشور به جهت تحریم انتخابات، اما مشاهده کردیم که ملت ایران همه آن ها را پس زدند و حماسه دیگری را خلق کردند.

امام جمعه همدان با اشاره به شکست های متعدد دشمن در طول 42 ساله انقلاب اسلامی، گفت: این افراد تا کی به دنبال دشمنی با ملت عزیز ایران هستند، چراکه دیگر باید بدانند 42 سال است این کشور استقلال خود را به دست آورده است.

وی با تاکید بر اینکه این اتفاق بزرگ نشان داد ملت ما مستقل است و تحت تاثیر رسانه های دشمن نبوده و نخواهد بود مطرح کرد: مردم به و مجلس خبرگان مورد اعتماد مردم قرار گرفتند تبریک گفت و بگوییم که حضور مردم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم برنده اصلی میدان انتخابات بودند/ بار دیگر استقلال خود را به دشمن نشان دادیم

مردم برنده اصلی میدان انتخابات بودند/ بار دیگر استقلال خود را به دشمن نشان دادیم