مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-19سياسي

علی اکبر صالحی پیروزی رییسی را تبریک گفت


علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی حضور مقتدرانه آحاد ملت قهرمان و حماسه آفرین ایران اسلامی در انتخابات 28خردادماه و انتخاب حضرت آیت الله رییسی به عنوان هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: حضرت آیت الله رییسی رییس محترم جمهور منتخب ملت بزرگ ایران با سلام و درود فراوان بار دیگر آحاد ملت قهرمان و حماسه آفرین ایران اسلامی، هنگامه ای دیگر برپا نمودند و با لبیک به ندای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی شور و شعور سیاسی را در هم آمیخته و با حضور مقتدرانه در آزمون مردمسالاری دینی، برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزودند.

اینجانب به نمایندگی از سوی مدیران، متخصصان و تلاشگران صنعت هسته ای کشور این پیروزی بزرگ را به پیشگاه ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی و جنابعالی تبریک عرض می نمایم.

امیدوارم با استعانت از درگاه حضرت احدیت و با استمداد از انفاس قدسی ائمه اطهار(ع) خاصه عنایات هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بیش از پیش در مسیر خدمت مخلصانه و صادقانه به میهن عزیز اسلامی توفیق یابید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی اکبر صالحی پیروزی رییسی را تبریک گفت

علی اکبر صالحی پیروزی رییسی را تبریک گفت