مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-19سياسي

جهانگیری کسب اکثریت آرا در انتخابات را به «رییسی» تبریک گفت


معاون اول رییس جمهور در پیامی به حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، کسب اکثریت آرا در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیامی به حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، کسب اکثریت آرا در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رییسی باسلام و احترام توفیق جنابعالی را در کسب اکثریت آرای مردم شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صمیمانه تبریک می گویم.

به یقین همه آنانی که به شما و یا نامزدان محترم دیگر رای داده اند و یا حتی شهروندانی که در این انتخابات حضور نیافته اند، منظومه بزرگ ملت به شمار می آیند که ان شاءالله حل مسائل و برآوردن خواسته های آنان در سیاست ها و برنامه های دولت آینده به صورتی واحد و برابر مد نظر قرار گیرد.

از خداوند بزرگ توفیقات جنابعالی را در انجام مسئولیت خطیر ریاست جمهوری با بهره مندی از همه ظرفیت ها و قابلیت های ملی، هدایت و حمایت مقام معظم رهبری و اشتراک نظر و همکاری سایر قوا و نهادهای کشور مسالت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری کسب اکثریت آرا در انتخابات را به «رییسی» تبریک گفت

جهانگیری کسب اکثریت آرا در انتخابات را به «رییسی» تبریک گفت