مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-19سياسي

نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه برگزار شد


رییس کل دادگستری استان تهران هفته قوه قضاییه را فرصتی برای تجمیع امکانات و افکار برای ارائه و انعکاس عملکردهای صورت گرفته به جامعه دانست.

- نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در دادگستری استان تهران رییس کل دادگستری استان تهران هفته قوه قضاییه را فرصتی برای تجمیع امکانات و افکار برای ارائه و انعکاس عملکردهای صورت گرفته به جامعه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری استان تهران، نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه با حضور معاونان قضایی رییس کل دادگستری استان تهران در سالن ولایت مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

محمدجواد حشمتی مهذب، رییس کل دادگستری استان تهران در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار دستگاه قضایی، فلسفه هفته قوه قضاییه را فرصتی برای تجمیع امکانات و افکار برای ارائه و انعکاس عملکردهای صورت گرفته به جامعه دانست.

رییس کل دادگستری استان تهران اظهار امیدواری کرد تا با بهره گیری از این فرصت تلاش ها و اقدامات خوبی که در تمامی حوزه ها صورت گرفته به سمع و نظر مردم رسانده شود و مردم در جریان دستاوردها و فعالیت های دستگاه قضایی قرار گیرند.

وی گفت: در دادگستری تلاش های ارزشمند و قابل دفاعی صورت گرفته است و هدف ما این است که بتوانیم این عملکردها را در جامعه منعکس کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه برگزار شد

نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه برگزار شد