مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-19سياسي

فرمانده ناجا: انتخابات در کمال امنیت برگزار شد/آمادگی مأموران پلیس ادامه دارد


با برنامه ریزی های دقیق صورت گرفته شاهد انتخاباتی امن و باشکوه بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار در حاشیه برگزاری کمیسیون قرارگاه انتظامی امام علی (ع) به حضور حماسی مردم در انتخابات اشاره و اظهار داشت: حضور حماسی مردم عزیز و بزرگوار ایران اسلامی در روز گذشته پای صندوق های رای واقعا پرشور و حماسی بود؛ مردم باردیگر با آرمان های امام (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی تجدید بیعت کردند و نشان دادند که پای نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: این پیروزی بزرگ را محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی و ملت بزرگوار ایران اسلامی تبریک می گویم و برای ریاست محترم جمهوری و منتخب مردم نیز آرزوی موفقیت دارم.

فرمانده ناجا با اشاره به تمهیدات و اقدامات نیروی انتظامی به منظور تامین نظم و امنیت انتخابات از ماه ها پیش عنوان کرد: نیروی انتظامی از دی ماه سال گذشته اقدامات اولیه خود را برای تامین امنیت انتخابات روز گذشته، آغاز کرده و در واقع با راه اندازی قرارگاه انتظامی امام علی (ع) تامین نظم و امنیت انتخابات را دنبال کردیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر قرارگاه انتظامی امام علی ( ع) با حضور اعضاء داخلی و برون سازمانی خاطر نشان کرد: جا دارد از همه اعضایی که در این قرارگاه حضور یافتند به ویژه عزیزانمان از بسیج تشکر کنم؛ برنامه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ناجا: انتخابات در کمال امنیت برگزار شد/آمادگی مأموران پلیس ادامه دارد

فرمانده ناجا: انتخابات در کمال امنیت برگزار شد/آمادگی مأموران پلیس ادامه دارد