مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-19سياسي

سفارتخانه های ایران نسبت به آزار هموطنانمان در خارج اعتراض کردند


سخنگوی وزارت امور خارجه با انتقاد از آزار ایرانیان خارج از کشور در جریان اخذ رأی گفت: اعتراضات جدی و رسمی خودمان را به مقامات محلی و وزارتخانه های رسمی از طریق سفارتخانه هایمان ارائه دادیم.

- ، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به آزار و اذیت هموطنانمان در حوزه های رای گیری خارج از کشور و با اشاره به اینکه این توهین ها و آزار و اذیت هایی به ایرانیان توسط برخی عناصر اجاره ای صورت گرفته است گفت: بلافاصله در تمامی این کشورها اعتراضات جدی و رسمی خودمان را به مقامات محلی و وزارتخانه های رسمی از طریق سفارتخانه هایمان ارائه دادیم.

وی گفت: امروز با توجه به اتفاقات بندر بیرمنگام انگلیس که شاهد ضرب و شتم یکی از ایرانیان بودیم ،سفیر انگلیس به وزارت خارجه احضار شد و اعتراض رسمی و جدی ما نسبت به کمی و کاستی هایی که در تامین امنیت صندوق های اخذ رای و حوزه های رای گیری در این کشور بود اعلام کردیم.

خطیب زاده ادامه داد: این اتفاقات در کشورهایی که ادعاهای مردم سالاری و دموکراسی دارند قابل قبول و پذیرش نیست.

وی با اشاره به اینکه این احضار توسط دستیار وزیر امورخارجه و مدیرکل اروپای غربی وزارت خارجه اتفاق افتاد گفت: نسبت به بنگاه های دروغ پراکنی که در لندن مستقر هستند و قبل از انتخابات و در طول برگزاری انتخابات با هدف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارتخانه های ایران نسبت به آزار هموطنانمان در خارج اعتراض کردند

سفارتخانه های ایران نسبت به آزار هموطنانمان در خارج اعتراض کردند