مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-19سياسي

بانوان مومن و انقلابی جامعه با اقتدا به کریمه اهل بیت(ع) حامی ولایت باشند


یک عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حضرت فاطمه معصومه (س) برای بانوان ما الگوی ارزشمندی است، گفت: بانوان مومن و انقلابی جامعه با اقتدا به کریمه اهل بیت(ع) حامی ولایت باشند.

- بانوان مومن و انقلابی جامعه با اقتدا به کریمه اهل بیت(ع) حامی ولایت باشند یک عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حضرت فاطمه معصومه (س) برای بانوان ما الگوی ارزشمندی است، گفت: بانوان مومن و انقلابی جامعه با اقتدا به کریمه اهل بیت(ع) حامی ولایت باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، در ادامه برگزاری سلسله وبینارهای استانی و بین المللی دهه کرامت، امروز شنبه 29 خرداد ساعت 11 به میزبانی استان قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان رهبری، در بستر فضای مجازی به ارایه مباحث خود با موضوع کریمه اهل بیت(س)، اسوه دختران تمدن ساز، ملجا گره گشایی پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین حاج ابوالقاسم در این وبینار طی سخنانی با تبریک دهه کرامت و ایام میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) تا ولادت با سعادت ثامن الائمه (ع)، اظهار کرد: این خواهر و برادر بزرگوار ایران اسلامی را با قدومشان متبرک کردند و سرمنشاء برکات فراوانی برای کشور ما شدند و به واسطه وجود و حضور این دو بزرگوار ایمان و نور تشیع در کشور ما گسترده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان مومن و انقلابی جامعه با اقتدا به کریمه اهل بیت(ع) حامی ولایت باشند

بانوان مومن و انقلابی جامعه با اقتدا به کریمه اهل بیت(ع) حامی ولایت باشند